Valitse sivu
Aallon Tampere Oy ja Pirkkalan Tilitoimisto Ky ovat solmineet 1.4.2022 liiketoimintakaupan, jossa Pirkkalan Tilitoimiston liiketoiminta liitetään Aallon Groupiin.

AALLON GROUP OYJ Lehdistötiedote 1.4.2022 klo 10.00

Sopimuksen seurauksena Pirkkalassa, Pirkanmaan alueella vuodesta 1984 palvelleen Pirkkalan Tilitoimisto Ky:n liiketoiminta siirtyy 1.4.2022 alkaen osaksi Aallon Tampere Oy:n toimintaa.

Hankitusta toiminnasta Aallon Groupille siirtyy liikevaihtoa vuositasolla vajaa 0,3 miljoonaa euroa ja neljä ammattilaista, joista osa työskentelee osa-aikaisesti. Kaupan yhteydessä henkilöstö jatkaa tehtävissään.

Kauppa vahvistaa Aallon Groupin toimintaa Pirkanmaalla. Järjestelyllä ei arvioida olevan vaikutusta Aallon Groupin taloudelliseen asemaan tai yhtiön keskipitkän aikavälin taloudellisiin tavoitteisiin.

Aallon Groupin Pirkanmaan aluejohtaja, Esa Takala: ”Järjestely tarjoaa meille hyvän paikallisen kasvupyrähdyksen ja vahvistaa toimintaamme Pirkanmaalla. Perinteistä henkilökohtaista tilitoimistopalvelua tarjonneen Pirkkalan Tilitoimiston liiketoiminta sopii hyvin kasvolliseen palvelukonseptiimme. Toivotan Pirkkalan Tilitoimiston asiakkaat ja henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi Aallon Groupiin”

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Ari Kelloniemi

———————————————

Tilitoimistoni.

Aallon Group Oyj on työntekijöidensä, asiakkaidensa ja omistajiensa oma tilitoimisto. Tämä strategiamme ydinajatus kulminoituu Aallon sloganiin ”Tilitoimistoni.” Se on rohkea lausahdus, johon tiivistyy se peräänantamaton ylpeys ja tyytyväisyys, jota me kaikki haluamme kokea työnantajaamme, tilitoimistokumppaniamme ja omistamaamme yritystä kohtaan.

Olemme 350 henkeä työllistävä täyden palvelun taloushallinnon kumppani.

———————————————

Jakelu: